Komunikat ws. wniosków o kontynuację zamieszkania w internacie ZSL Zagnańsk na rok szkolny 2025/2026
1. Uczniowie zamieszkujący w internacie, którzy wyrażają wolę kontynuacji zamieszkania
w kolejnym roku szkolnym 2025/2026, mają obowiązek złożyć deklarację kontynuacji zamieszkania w placówce zgodnie z art. 153 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082).
2. W przypadku mieszkańców internatów – deklaracje, o których mowa powyżej mogą składać jedynie uczniowie, którzy jednocześnie są uczniami szkoły, przy której funkcjonuje internat (art. 107 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe).
3. Deklarację można wypełnić i złożyć w terminie do 30.05.2025 r. do kierownika internatu lub przesłać zeskanowaną, wypełnioną deklarację na adres mailowy:
Formularz deklaracji dostępny do pobrania na stronie internetowej szkoły w zakładce „Internat” oraz na dyżurce internatu.
W przypadku uczniów pełnoletnich formularz podpisuje rodzic oraz pełnoletni uczeń,
w przypadku uczniów niepełnoletnich tylko rodzic/opiekun prawny.
4. Niezłożenie deklaracji w wymaganym terminie oznacza rezygnację z zamieszkania uczennicy/ucznia w internacie. Należy w takim przypadku w dniu zakończenia roku szkolnego 2024/2025 tj. 27 czerwca 2025r. wymeldować uczennicę/ucznia z pobytu tymczasowego
w internacie w Urzędzie Gminy w Zagnańsku. Uczniów niepełnoletnich może wymeldować rodzic/opiekun prawny, uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie dokonać czynności wymeldowania.
5. Do kontynuacji zamieszkania upoważnieni są uczniowie, którzy w okresie składania deklaracji są mieszkańcami internatu.