Artykuły
Komunikat ws. wniosków o kontynuację zamieszkania w internacie ZSL Zagnańsk w roku szkolnym 2024/2025
1. Uczniowie zamieszkujący w internacie, którzy wyrażają wolę kontynuacji zamieszkania w kolejnym roku szkolnym 2024/2025, mają obowiązek złożyć deklarację kontynuacji zamieszkania w placówce zgodnie z art. 153 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082).
2. W przypadku mieszkańców internatów – deklaracje, o których mowa powyżej mogą składać jedynie uczniowie, którzy jednocześnie są uczniami szkoły, przy której funkcjonuje internat (art. 107 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe).
3. Deklarację można wypełnić i złożyć w terminie od 13.05.2024 r. do 29.05.2024 r. do kierownika internatu lub przesłać zeskanowaną, wypełnioną deklarację na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
4. Niezłożenie deklaracji w wymaganym terminie oznacza rezygnację z zamieszkania uczennicy/ucznia w internacie. Należy w takim przypadku w dniu zakończenia roku szkolnego 2023/2024 tj. 21 czerwca 2024r. wymeldować uczennicę/ucznia z pobytu tymczasowego w internacie w Urzędzie Gminy w Zagnańsku. Uczniów niepełnoletnich może wymeldować rodzic/opiekun prawny, uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie dokonać czynności wymeldowania.
5. Do kontynuacji zamieszkania upoważnieni są uczniowie, którzy w okresie składania deklaracji są mieszkańcami internatu.
W przypadku uczniów pełnoletnich formularz podpisuje rodzic oraz pełnoletni uczeń, w przypadku uczniów niepełnoletnich tylko rodzic/opiekun prawny.
Formularz deklaracji dostępny do pobrania na stronie internetowej szkoły oraz na dyżurce internatu.